E-poe müügitingimused

Lizkiz Couture veebipoe (edaspidi Veebipood) omanik on Lizkiz OÜ (registrikood 14463927), tegevuskohaga Tööstuse 48, ruum 205, Tallinn.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik e-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kasutame nii Omniva teenuseid. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Täpne tooteinfo on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures, kuid pidage meeles, et tegu on käsitööga. Oma ala meistrid on kõik Lizkiz Couture/Froufrou by Lizkiz rõivad silmushaaval kudunud, hoolikult kaunistanud ja kokku õmmelnud, pöörates ülimat tähelepanu detailidele. Tellimust esitades teadke, et toote valmimine võib võtta aega kuni kaks kuud ja iga valminud ese võib pisut erineda pildil olevast. Meie rõivad on nagu kunst ja kahte identset toodet on võimatu leida. E-poe tootefotode õigused kuuluvad Lizkiz Couture’le ja ilma kirjaliku kooskõlastuseta ei ole fotode kopeerimine lubatud.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanil tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või krediitkaardiga. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Veebipood ei vastuta tellimuse täitmisel tellija poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest. Veebipoel on õigus loobuda tellimuse täitmisest, kui tekib kahtlus Veebipoele esitatud andmete õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Laos olevad Eesti-sisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-8 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Eritellimusel valminud tooted jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti kahe kuni kaheksa nädala jooksul alates müügilepingu jõustumisest, kui ei lepita kokku teisiti. Väljaspool Eestit sõltub kaupade kohalejõudmine valitud tarneviisist ja tellitud toodetest. Eelistame võimalusel saata ühe tellija tellitud mitu erinevat tellimust ühe saadetisena. Erandjuhtudel on õigus kaup kohale toimetada kuni 90 kalendripäeva jooksul. Palume mõista, et meie e-poes pakutavad tooted valmistavad Mariliis ja tema pisike õmblejate meeskond just Teile, arvestades Teie eelistusi nii suuruse, värvi kui muude soovide osas. Me ei paku masstoodangut, vaid parima kvaliteediga rõivaid ja aksessuaare. Sellest tulenevalt võib tootmisaeg varieeruda. Vajadusel võtke meiega ühendust e-posti aadressil lizkizcouture@gmail.com, et kokku leppida täpne toote valmimise tähtaeg.

Maksud ja toll

Kui tellite kauba väljaspool EL-i asuvasse riiki, siis pidage meeles, et ostule võidakse kehtestada sihtriigi imporditolli- ja muid kohaspetsiifilisi makse. Kõik tollivormistusega seotud kulud tasub klient ja toote tagastamisel või vahetamisel me neid ei tagasta.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui toode on valmistatud eritellimusel, näiteks kliendi soovitud mõõtude ja värvi kohaselt. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Ümbervahetatav või tagastatav toode ei või olla kahjustunud või kandmisjälgedega ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi näidise leiab siit, ning saata see e-posti aadressile lizkizcouture@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga ese). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendi(d), et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kauba tagastamisega seotud postikulud katab ostja. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt kaup tagasi, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis olid olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile lizkizcouture@gmail.com või helistades telefonil +372 53 422 654. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, siis parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul. Müüja ei hüvita kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral ega vastuta nende eest, kui: toote väärtus on langenud/toode on kahjustunud kliendi süül, puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel, toote väärtus on langenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile lizkizcouture@gmail.com või helistada telefonil +372 53 422 654. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.